Spelregels fotowedstrijd Nacht van de Arbeid

Als je meedoet aan de fotowedstrijd van Stichting Time Design dan stel je de ingezonden foto’s beschikbaar voor gebruik in onze communicatiemiddelen en die van onze sponsors. Zo draag je op een leuke en waardevolle manier een steentje bij aan meer aandacht voor nachtarbeid.

Looptijd
De Nacht van de Arbeid fotowedstrijd begint op 13 februari 2016. Alle inzendingen moeten uiterlijk 25 april 2016 om 06.00 uur ingezonden en ontvangen zijn. Door een foto in te sturen, gaat iedere deelnemer akkoord met deze spelregels en garandeert dat de inzending aan de voorwaarden voldoet.

Prijzen
Op de website kan gestemd worden op alle ingestuurde foto’s. Uit de foto’s met de meeste stemmen, selecteert de jury de winnaars van de Nacht van de Arbeid fotowedstrijd. De winnaars ontvangen persoonlijk bericht. De winnende foto’s wordt geplaatst in de nieuwsbrief van sponsor Déhora en op de website www.nachtvandearbeid.nl. Uiteraard vermelden we de namen van de winnende fotografen bij de foto’s.

Meedoen
Je kunt je foto uploaden op www.nachtvandearbeid.nl. Let op: Jouw foto is niet direct zichtbaar. Foto’s worden pas na controle door de jury op de website geplaatst.

Doe je mee, dan verklaar je akkoord te zijn met de onderstaande voorwaarden/spelregels.

Spelregels
• Deelnemers mogen maximaal drie digitale foto’s uploaden.
• De foto’s zijn tijdens een nachtdienst genomen.
• De foto’s zijn niet meer dan twee jaar oud.
• Deelnemers zijn geen professionele fotografen. Medewerkers van Stichting Time Design en sponsors van Stichting Time Design zijn uitgesloten van deelname.
• De foto’s moeten 2 MB of kleiner zijn en in .jpeg, .jpg, formaat worden ingezonden
• Een lichte mate van bewerking, zoals het lichter of donkerder maken of het toepassen van een kleurcorrectie, is toegestaan.
• Foto’s met frames of kaders zijn niet toegestaan.
• De winnaars krijgen persoonlijk bericht.
• Door deelname aan de fotowedstrijd verleent de deelnemer aan Stichting Time Design het gebruiksrecht van het beeld voor alle communicatiemiddelen door Stichting Time Design en haar sponsors (zoals: website, social media, nieuwsbrieven, persberichten, boeken en brochures die door en/of voor Stichting Time Design gemaakt worden). De naam van de fotograaf wordt, waar mogelijk, bij plaatsing vermeld mits bij ons bekend.
• De deelnemer vrijwaart Stichting Time Design van derden die pretenderen auteursrechthebbende te zijn en voor claims van geportretteerden.
• De foto mag geen aanstootgevende, provocerende, lasterlijke, seksueel getinte of andere bezwaarlijke of ongepaste inhoud bevatten.
• Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
• Ingezonden foto’s kunnen niet worden teruggetrokken uit de competitie.

Deel dit: